Sain tälläisen tunnustuksen Kardemummalta.  Kiitos!

Joten yritänpä tässä kertoilla ne vaaditut kahdeksan asiaa itsestäni.

1. Olen kuullut tarinoita siitä kuinka alle kouluikäisenä äitini ja mummini olivat yrittäneet opettaa minua neulomaan ja virkkaamaan, mutta kun en ollut oppinut tarpeeksi nopeasti oli yritelmät lennelleet pitkin seiniä. Koulussa sitten opin molemmat taidot ja sen jälkeen on puikot ja koukut heiluneet.

2. Peruskoulun jälkeen kävin kotiteollisuuskoulun kudontalinjan. Koskaan en ole kangaspuita omistanut, joten kutomistaidot eivät ole päässeet kehittymään. Kovasti edelleen haaveilen kangaspuiden hankkimisesta.

3. Ompelukone ei ole koskaan kuulunut parhaimpiin ystäviini Kun lapset olivat pieniä, ompelin heille jonkin verran vaatteita, mutta nykyisin kosken ompelukoneeseen lähinnä pakon edessä.

4. Omille lapsilleni ei käsityögeenini ole periytyneet. 

5. Itse en ole perinyt äitini viherpeukaloa. 

6. Olen "auringolla käyvä" ihminen. Sateiset päivät, syksy ja talvi verottavat energiaani. Nautin Lapin kesän valoisista öistä.

7. Juureni ovat Savossa, mutta olen asunut Lapissa jo 20 vuotta. Tunnen itseni enemmän lappilaiseksi kuin savolaiseksi.

8. Olen muuttanut elämän aikan (liian) monta kertaa - ja taas kerran on muutto käynnissä. Onneksi tällä kertaa muuttomatkaa on vain vajaa kilometri.

Olen huono osallistumaan näihin haasteisiin, mutta vielä huonompi olen jakamaan näitä eteenpäin, joten tämän saa napata mukaansa kuka haluaa.