Eilen oltiin hakemassa poikaa 300 kilometrin päästä opiskelupaikasta kotiin kesälomalle, joten onneksi snyn paketti ei ennättänyt eiliseksi perille. Tämän sateisen aamun se sitten kirkasti. Posteljooni kävi heti yhdeksän jälkeen tuomassa valtavan kokoisen paketin; tuli tunne että onkos nyt joulu??

Laatikon avattuani paljastui sieltä salaperäisen näköinen mytty:

Lisää avaamista ja sain kauniin korin esille:

Sitten alkoikin sanomalehtipapereiden poistelu ja ihmettely mitä kaikkea korista löytyikään. Ensimmäisenä papereiden alta kurkisti Domino-paketti ja taas totesin, että taitaa snyni jotenkin vakoilla minua. Katselin tuota Dominon kesälajitelmaa kaupassa pari päivää sitten ja mietin, että noita olisi kiva joskus maistaa.

Lisäksi paketista paljastui kahvia, suklaata, välipalakeksejä, pussinsulkijoita, ihmesieniä, kukka ja snyni kotipaikkakunnan esite + kirje.  Aivan ihana sisältö. Noita ihmesieniä olen joskus mainoksessa katsellut - nyt pääsen testaamaan. Pussinsulkijoista ainakin osa menee retkivarusteisiin - retkellä kun tahtoo avatut pussit "räjähdellä". 

Kori on ihastuttava; nuo vanamot tekee siitä teodella minun korini. Saattaa olla, että teen siitä käsityökorin (sellaista olen kaipaillut), vaikka retkikäytössäkin olisi varmasti näppärä.

Aivan pökerryksissä olen vieläkin paketin sisällöstä. Kaiken lisäksi jotain on kuulema vielä tulossa. 

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun olin tässä leikissä mukana ja minulla on kyllä ollut todella mahtava salainen ystävä, jolta olen saanut toinen toistaan ihanampia paketteja. Kiitos unelmikko!

Minä lähettelin paketteja Ixulle